مخاطب ۶ میلیونی سینما تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ محمدعلی باشه آهنگر: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم ابراز همدردی بیش‌از ۲۵۰ سینماگر درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان برای رئیس جمهور شهید «شهرام حقیقت‌دوست» پلیس شد تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور واکنش ملیکا زارعی به خبر شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + عکس ویژه برنامه «شهید جمهور» درشبکه افق + زمان پخش استوری محمد معتمدی در پی شهادت آیت الله رئیسی + عکس سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود تسلیت هنرمندان مشهدی با خلق آثار هنری درباره شهدای خدمت تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد تسلیت ابراهیم تاتلیس به مردم ایران «میلاد هارونی» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رئیسی را منتشر کرد | خادم الرضای مردم +صوت محمود پاک نیت: رئیس جمهوری پرتلاش را از دست دادیم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

خودباوری و بازیابی هویتی که ماه امت در حاشیه شهر ایجاد کرده، ارزشمند است

  • کد خبر: ۱۶۰۹۰۶
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
خودباوری و بازیابی هویتی که ماه امت در حاشیه شهر ایجاد کرده، ارزشمند است
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: محله شهید باهنر مسیر ورود امام رضا (ع) از مرو به مشهدالرضا بوده و از این جنبه کمتر به این محله توجه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ابراهیمی اظهار کرد: در محلات محروم معمولا نگاه حداقلی در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دیده می‌شود. درست است که به ظاهر در این حوزه‌ها کمبود‌هایی وجود دارد، اما به جهت فرهنگی، معنوی و هویتی این محلات کمتر از سایر محلات نیستند.

وی افزود: رویداد ماه امت به این موضوع اشاره دارد که ما باید فرصت‌ها و ظرفیت‌های محلات را به جای تهدیدها، کمبود‌ها و برچسب‌هایی که به حاشیه شهر و مناطق محروم در فضای اجتماعی زده می‌شود، ببینیم.

ابراهیمی تصریح کرد: محله شهید باهنر نماد وحدت است هم از نظر دینی و هم غنای فرهنگی و هویتی که متاسفانه تا امروز کمتر دیده شده و این اقدام اولین و آخرین اقدام نیست. توجه دادن مردم به محلات محروم از جانب مسئولان و فعالان اجتماعی و فرهنگی همواره وجود داشته و امروز عینیت یافته است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: این محلات دارای ظرفیت و فرصت‌های زیادی بوده و رویداد ماه امت نماد باورمندی هویت محلات محروم و حاشیه شهر است. ما باید به این باور برسیم که در این محلات ظرفیت‌های بسیار زیادی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: محله شهید باهنر مسیر ورود امام رضا (ع) از مرو به مشهدالرضا است و از این جنبه کمتر به این محله توجه شده است؛ در واقع محله باهنر دروازه تمدن نوین رضوی می‌باشد.

ابراهیمی ادامه داد: امیدواریم این رویداد‌ها در محلات مختلف تکرار و از این ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف استفاده شود. همه این موضوعات سبب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود و این خودباوری در محلات و بازیابی هویتی که دیده می‌شود بسیار ارزشمند است و امیدواریم تکرار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->